Az nem kérdés, hogy a logó az egyik legfontosabb márkaeszköz. Felismerhetővé tesz, és ez az első dolog, amit az emberek látnak, amikor kapcsolatba kerülnek a márkáddal. Ugyanekkor a videóknak is a marketingstratégia részét kell képezniük, és nagyon sokat dobhat egy reklámvideón, ha animált logót használsz. Íme három nyomós érv, amiért érdemes animáltatnod a logód!
Növeli a márkaismertséget
A logó elsődleges célja a márkaismertség megteremtése. Ha animált logót választasz, sokkal emlékezetesebb képet hozol létre az ügyfelekben. A logók alapból statikus képek, emiatt az ügyfélnek többször kell vele találkoznia, hogy beleragadjon a fejébe. Az animáció használatával viszont az egész márka életre kel a mozgás révén, így azonnal beleég az ügyfél emlékezetébe.
Egyedi
Egy animált logónak nagyobb esélye van arra, hogy érzelmileg kapcsolódjon a célközönségedhez. A színek és az animációban használt hangok használata révén egy animált logó azonnal közvetíti a márkád hangulatát. Nagyobb az esélye annak is, hogy hosszabb ideig fenntartja a néző figyelmét. Figyelembe véve, hogy mennyi tartalmat fogyasztunk naponta, nem könnyű feladat megragadni és megtartani a célközönség figyelmét. Egy animált logóval azonban ez a probléma jelentősen csökken.
Sokoldalúan felhasználható, mégsem drága
Nem titok, hogy a marketingköltségek elég könnyen megugorhatnak. Ahhoz, hogy folyamatosan az ügyfelek előtt legyél, újabb és újabb marketinganyagokkal kell előrukkolnod, ez pedig gyorsan felemésztheti a költségvetést. Egy animált logó viszont sokféleképpen felhasználható, de egyszeri befektetés, amelyet még évekig használhatsz.
Hol használhatod fel?
- Instagram-oldaladon: Az Instagram egy rendkívül vizuális közösségi médiaplatform, ami tökéletes hely a logó bemutatására. Használd rövid videóként vagy az Instagram-sztorid részeként.
- Intro/Outro a videóidban: Nem számít, milyen típusú videótartalmat teszel közzé, használd az animált logód intróként vagy outro-ként, hogy cselekvésre való felhívásként szolgáljon.
- A videó alatt: A videó alatt is használhatja animált logójának kisebb változatát a videó egyik alsó sarkában.
- A weboldaladon: A legtöbb márka a statikus logóját a webhelye fejlécében használja. Tedd ezt a részt egyedivé animált logó használatával. Állítsd be az animációt egyszeri lejátszásra, és így biztosan kitűnhetsz a konkurencia közül!
- A Facebook-oldaladon: Tegyél közzé animált logózott videofájlt.
- A Twitter-olaladon: Ez egy nagyszerű figyelemfelkeltő eszköz, amely biztosan megállásra és figyelemre készteti követőid ezen a gyorsan változó közösségi hálózaton is.
Ha szeretnéd, hogy a Te logód is szintet lépjen, lépj velem kapcsolatba! 🙂